10 Ocak 2017 Salı

NORMAL CİLT BAKIMI

Merhabalarrr

  Öncelikle bugünün ve peşinden gelecek bir kaç günün yazısı herhangi bir cilt bakımı yada kozmetik ürünüyle alakalı olmayacak.Daha önemli bir konu ile ilgili yani cildimizle cilt tipimizle ilgili olacak.

  Çoğu paylaşımlarımda genel olarak karşılaştığım soru:
*cilt tipimi bilmiyorum?
*nasıl anlarım?
*cilt tipim .... hangi ürünleri kullanmalıyım?

  tarzında olunca bende herkesin kendi cilt tipini anlayabileceği, doğru ürünü seçebileceği bir yazı yazmaya karar verdim.Paylaşacağım bilgiler hiçbir şekilde internetten alıntı değildir.Tamamen cilt bakımı üzerine eğitim aldığım kurstan edindiğim bilglierden yola çıkarak bu yazıyı hazırladım.Çok uzun ve karmaşık olmasın diye her cilt tipini, kullanması gereken ürünü, yapması gereken bakımı tek tek yazmayı öngördüm.Umarım faydası olan bir yazı olur şimdiden herkese iyi okumalar diliyorum..


NORMAL CİLT

   Görünümü şeffaf,nem ve yağ durumu dengeli, gözenekleri normal veya kapalı olabilir.Pürüzsüz cilt tipidir.En kaliteli cilt normal cilttir.Özel sorunları yoktur.yaş ilerledikçe derinin güzelliği ve kalitesini kaybetmemesi için genç yaşlardan itibaren koruyucu bir bakım uygulanması gerekir.İleri yaşlarda kuruma eğilimi gösterebilir.Bu dönemde doğru bakıma maske,ampul,serum,vitamin gibi destek ürünler eklenmelidir.Hassasiyet yok denecek kadar azdır
  
Normal cilt için kullanılması önerilen ürünler:

*Süt veya jel tarzı temizleyici
*Alkol oranı düşük tonik
*Hafif bir nemlendirici (suda yağ) 
*Peeleng
  
 Günlük bakım: temizleme, tonik, nemlendirme
 Haftalık bakım: peeleng

Yararlı bulduysanız lütfen benimle paylaşın. Kendinize ve cildinize iyi bakın. :) Bloğumu takibe almayı unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder