8 Haziran 2017 Perşembe

    Uzun bir aradan sonra herkese yeniden merhabalar


      Yaz mevsimi artık geldi malum güneş kendini oldukça hissettiriyor ve deniz sezonuda açılmaya başladıysa bu demektir ki güneş kremi artık olmazsa olmazımız. Güneşin cildimize ne kadar zararlı olduğu konusunda artık daha bilinçliyiz. Ben de dahil olmak üzere bir çoğumuz  sadece yaz aylarında değil kış aylarında bile güneş koruyucusu kullanma ihtiyacı duyuyor ve her güneş kremide maalesef güneşin zararlı ışınlarından cildimizi tam anlamıyla korumuyor ki bunu defalarca yanarak test etmiş olmak kadar acısıda olmasa gerek :=) Bugün sizlere bir süre önce tanıştığım ve severek kullandığım  VİVATİNELL  ENJOY  SUN DURİNG DAY SPF 50+ güneş kreminden bahsetmek istiyorum




    İçeriği dolu dolu bir güneş kremi UVA ve UVB ışınlarına karşı yüksek koruma vaaediyor. İçerisinde cildi besleyen panthenol B5, B3, E,C Vitaminleri ve jojoba soya yağları bulunuyor. Ayrıca içerisindeki yeşil çay ekstresi ve COQ10 ile cilt hasarlarına karşıda cildi koruyor.Aynı zamanda cildin hassasiyetinide gideriyor. Dermotologlar tarafından da test edilmiş.Nano partikül tittanyum dioksit mineral güneş filtresi sayesinde daha üstün koruma sağlıyor.


Öncelikle beyaz tenliyim hassas bir cilde sahibim ve maalesef güneşde kızaranlardanım. hal böyle olunca güneş kreminden beklentimde yüksek oluyor. Gelelim ENJOY SUN DURİNG DAY güneş kremine   


        +paraben içermiyor. Cildi korurken zarar vermiyor.

        +sürdükten sonra bembeyaz bir tabaka bırakmıyor. Hayalet gibi ortada gezmiyorsunuz =)

        +cilt tarafından hemen emiliyor ve cildi nemlendiriyor. Ben ekstra nemlendirici kullanmıyorum

         +makyaj yapmadan önce uyguladığınızda makyaj bazı olarakda harika bir tercih.Biz bayanlar üst üste ürün kullanmayı sevmeyiz bu dertten kurtarıyor.

         +Terlemeye suya dayanıklı ki en çok sevdiğim özelliklerinden biri de bu.

         +herhangi bir alerjik reaksiyon göstermedi cildim sivilce gibi sorun da yaşamadım

         + ağır kokmuyor oldukça güzel bir kokusu var
 


    Güneşe çıkmadan 20 dakika önce uygulamak gerekiyor bende öyle uyguluyorum ve gün içinde hassas cildim olduğu için tazeliyorum bu sayede cildimde kızarıklık oluşmadan rahatça gezebiliyorum.






Markanın ayrıca vucut ve saç için vitamin yağlar içeren nemlendirici koruyucu şampuanıda mevcut.Bu ürünün içerisinde de limon yağı zeytin yağı E ve B5 vitaminleri var. Saçları ve vücudu  hem koruyor hem yumuşacık yapıyor hemde harika nemlendiriyor.






VİVATİNELL ENJOY SUN DURİNG DAY ürünlerini eczanelerden temin edebilirsiniz.
Ayrıca http://guneskremleri.com/ sayfasından ürünleri inceleyebilirsiniz.

Benim ürün hakkındaki yorumlarım bu kadar umarım faydalı bir yazı olmuştur. Bir dahaki postta görüşmek üzere kendinize ve cildinize iyi bakın :=)
     

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder