5 Haziran 2014 Perşembe

WED N WİLD MEGASLİCK BALM STAN


MERHABA

wet n wild araştırmalarım tüm hızıyla devam ediyor son gratis alışverişimde dolu olan wet n wild standında gözüme çarpan ve oldukça rövaşta olan bu stick kalem rujları almadan çıkamadım hatta pembe renginin testerene hemen oracıkta sürüp öyle çıktım en cok merak edilen kalıcığını aldığım gün test etmiş oldum :)



ilk sürdüğünüzde dudaklarda hafif nane ferahlığı hissettiririyor ama bu dolgunluk vermiyor ve kısa zamanda geçiyor.

















yapısı yumuşacık;nemlendirmesi iyi; kalıcılığına gelince bi kaç saate ışıltıları gitsede rengi gayet kalıcı günün erken saatlerinde sürmeme rağmen akşam geldiğimde parlaklığı olmasada renk hala duruyordu kaıcılık konusunda benden iyi not aldı








                                                   wet n wild balm stan E127

tam yazlık bir pembe hafif ışıltılı benim gibi pembe hastasıysanız elinizden düşüremeyeceksiniz ayrıca sürümü de gayet rahat uğraştırmayacak cinsten diğer renge göre bunun pigmenti daha iyi geldi bana






                                         wet n wild balm stan E124

kendisi çok koyu bordo dursada swachta da görüldüğü gibi dudakta duruşu ışıltılı ama görülğü kadar koyu değil kalıcık konusunda ikiside aynı geldi bana tavsiye edebileceğim ürünler arasında yerini aldı.

toplam 6 renk seçeneği vardı diğer 4 renk de alınacaklar arasına girmiş bulunmakta.

ayrıca fiyatı da çok uygun
bu ürünü GRATİS mağazalarından 12.90 TL ye edinebilirsiniz
kendinize cici bakınnnn :))

                                       (fotoğraf alıntıdır)





12 yorum:

  1. Dudakta ki duruşlarına bayıldım tatlım. Gerçekten ruj gibiler gerçekten. Nedense ben kalem rujları lipglosslara benzetiyorum hep ama sanırım bunlar gerçekten ruj yapısındalar. Ayrıca arka temaya da bayıldım. Güller, pembeler içim açıldı vallahi :)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar hoş renkler öyle, bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim :-) diger renkleride almayi düşünüyorum renkler ayni gorselde görüldüğü gibi

      Sil
  3. Pembe rengini hemen almam lazım �� takibe aldım blogunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canim ♥♥ muhteşem kalici cokkk memnun kalacaksin :-)

      Sil
  4. çingane pembesi güzelmişşş :))))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, instagramdan takipteyim zaten :) Şimdi burdan da takipteyim, bana da beklerim ;) Sevgiler…

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :)

    ataleofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Bunlar ne kadar tatliymis bu arada bloguna bayıldım ve takibe aldım bende bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
  8. @kozmetikpsikolojisi canım kusura bakma biraz geç oldu ama takipteyim seni sayfandaki baloncuklara bayıldım bu arada :)

    YanıtlaSil
  9. @kozmetikpsikolojisi canım kusura bakma biraz geç oldu ama takipteyim seni sayfandaki baloncuklara bayıldım bu arada :)

    YanıtlaSil