4 Haziran 2014 Çarşamba

wet n wild poster child palet








merhaba kızlar bugünün konuğu WET N WİLD POSTER CHİLD


bu markanın artık gratisde satıldığını bilmeyenimiz yoktur.yaz ayının gelmesinin etkisiylede standa beni ilk cezbeden tabiki cıvıl cıvıl renkleriyle bu palet oldu ve tester olmamasına rağmen hiç tereddüt etmeden alıverdim.
festival gibi renkleri günlük hayatta kullanımının zor olacağı düsüncesini size vermesin bütün renkleri günlük olarak kullanabilirsiniz.



gelelim swatchlara tek sürüşte ve bazsız renklerin ne kadar yoğun ve parlak olduğunu net bi şekilde görebiliyoruz. bu paletin tek zayıf halkası ilk baştaki toz pembe rengi olsada diğer renklerin güzelliği kesinlikle o kadar olur dedirtiyor



paletin içerisinde ikili aplikatör bulunuyor.çok aman aman olmasada dışarıda işinizi rahatlıkla görebilir.


bütün farlarda minik minik ışıltılar görebilirsiniz. artık neredeyse bütün far paletlerinde rastladığımız siyah renge bu rengarenk paletede koymuşlar diğerleri gibi içerisinde minik minik ışıltılar bulunuyor

renkli makyaj sevenler için güzel bir palet

hem kaliteli hemde uygun fiyatı dolayısıyla kesinlikle tavsiye ediyorum

bu ürünü GRATİS mağazalarından bulabilirsiniz

kendinize cici bakın :))

2 yorum:

  1. Renkler harika. İnstagram dan buldum sayfanızı hemen takibe aldım bende sayfama beklerim seplali.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil